CDA: Laat Utrecht niet links liggen!

Foto met Sybrand Buma en Utrechtse lijsttrekker Sander van Waveren

Het CDA heeft vanavond de gemeenteraadscampagne in Overvecht afgetrapt. CDA-lijsttrekker Sander van Waveren presenteerde de speerpunten van zijn verkiezingsprogram: “Goede zorg voor ouderen, een bereikbare, schone stad en veilige buurten. Het huidige, linkse college heeft buurten als Overvecht verwaarloosd: plannen stilgelegd en de boel laten verloederen. Het is tijd om weer aan te pakken, het is tijd voor het CDA!”

De campagne van het Utrechtse CDA werd vanavond afgetrapt met veel vrijwilligers, kandidaten en landelijke kopstukken. Met landelijk partijleider Sybrand Buma plakte Sander van Waveren de eerste poster vlakbij station Overvecht.

Sybrand Buma: “De politiek is er voor de mensen, ook in Utrecht laat het CDA dat zien. Het gaat niet om mooie plannen op papier, in het stadhuis, maar om echte oplossingen voor gewone mensen in buurten zoals deze. Sander en zijn team maken dat elke dag weer waar. Daarom is een stem op het CDA de enige juiste keuze in Utrecht!”

De 50 kandidaten van het CDA komen uit alle buurten en dorpen van Utrecht en gaan de komende weken op pad om met bewoners te spreken over de plannen van het CDA.

Van Waveren (CDA): “Wij zijn erg blij met de positieve reacties die we nu al krijgen. In De Meern voor onze inzet voor het centrum, in Tuindorp voor ons verzet tegen betaald parkeren  en aan de Straatweg en in de Voorstraatbuurt voor onze harde aanpak van criminaliteit.”