CDA: Mensenhandel Zandpad blijven bestrijden

/>Het CDA vindt dat de aanpak van mensenhandel op voorop moet blijven staan in het prostitutiebeleid in Utrecht. De partij is daarom tevreden via RTV Utrecht te vernemen dat vandaag een nieuwe arrestatie is verricht in een zaak rondom onvrijwillige prostitutie op het Zandpad. Ook reageert het CDA op het bericht over een nieuwe locatie aan de Einsteindreef.

CDA-fractievoorzitter Sander van Waveren: “De gemeente moet samen met OM en politie handhaven om misstanden blijvend te voorkomen”.

Van Waveren (CDA) vervolgt: ”De criminelen achter de prostitutiesector horen nergens anders thuis dan achter de tralies”.

Deze week werd ook bekend dat er zicht is op een nieuwe locatie voor de raamprostitutie aan de Einsteindreef. Het CDA is blij dat het college werk maakt van een nieuwe locatie voor het Zandpad. Van Waveren: “Hoe eerder een nieuwe locatie beschikbaar is, hoe eerder de Hardebollenstraat definitief gesloten kan worden”.

Vragen over dit bericht? Neem contact op met Sander van Waveren, s.van.waveren@utrecht.nl , bellen kan ook: 06-14367390.