CDA-toppers zaterdag in De Meern en Vleuterweide

appels uitdelen bij Vleuten De Meern 8 feb 2014De CDA-campagne barst zaterdag 8 februari echt los, als Mona Keijzer, Pieter Omtzigt en het Utrechtse Tweede Kamerlid Hanke Bruins Slot de kick-off doen in De Meern en Vleuterweide. Vanzelfsprekend is CDA-lijsttrekker Sander van Waveren er ook bij!

CDA Congres

Een uitstapje naar De Meern en Vleuterweide is zo gemaakt: a.s. zaterdag heeft het landelijke CDA haar partijcongres in Maarssen. De groene CDA-karavaan doet, tijdens het congres, het Mereveldplein in De Meern aan. In Vleuterweide zijn de christendemocraten op het Burchtplein.

Warme relatie

Het lokale CDA heeft altijd een warme band gevoeld bij De Meern en Vleuterweide. Vanuit de oppositie heeft het CDA in de Utrechtse gemeenteraad zich hard gemaakt een nieuw centrum voor het dorp De Meern. Maar ook voor een logische oplossing voor automobilisten om Vleuterweide uit te komen.

CDA-lijsttrekker Sander van Waveren vindt dat de gemeente zich anders moet opstellen, zeker in dit deel van de gemeente: “We zien dat bewoners en ondernemers veel initiatieven beter oppakken dan de gemeente ooit kon. In de dorpen gesteund door de grote sociale samenhang, in de nieuwe wijken door enthousiaste bewonersgroepen. Deze initiatieven van inwoners moeten worden gewaardeerd door de gemeente en er moet serieus naar worden gehandeld. Plannen van betrokken inwoners mogen niet onderin de la verdwijnen!”

Heeft u vragen over dit bericht? Neem contact op met Sander van Waveren: 06-14367390.