Nieuwe bestuursleden verkozen tijdens de ALV van CDA Utrecht

Afgelopen woensdagavond was de ALV van CDA Utrecht in Florin. Onder luid applaus werden de voorgedragen kandidaat-voorzitter en –bestuursleden geïnstalleerd, en na het inhoudelijke deel was er tijd voor een ontspannen Pubquiz en uiteraard een borrel!

Na een voorstelrondje van de nieuwe gezichten in de ALV was het tijd voor de kandidaat-bestuursleden om zich voor te stellen.

Simon van Keulen werd unaniem verkozen tot de nieuwe voorzitter van CDA Utrecht. Met de ervaring die hij de afgelopen jaren al in het bestuur heeft opgedaan is hij goed ingevoerd in het Utrechtse CDA. Met zijn brede ervaring in maatschappelijke en politieke functies, hebben we er alle vertrouwen in dat het voorzitterschap hem uitstekend zal passen!

De rol van secretaris zal vanaf nu vervuld worden door Erika Nap uit Vleuten. Zij zat eerder twaalf jaar in Provinciale Staten en was lid van de vertrouwenscommissie die de kandidatenlijst voor de gemeenteraad voorbereidde.

Max Tiemessen heeft zich tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen al druk bezig gehouden met de campagne van CDA Utrecht, en hij zal zich vanaf nu bezig blijven houden met de promotie van het CDA als bestuurslid permanente campagne!

Naast het aanstellen van de nieuwe bestuursleden moest er ook afscheid genomen worden van onze voorzitter, Joke Kuijf-Kurver, die gisteren na bijna 8 jaar aftrad. Zij kreeg namens het landelijke CDA-bestuur de speld van verdienste voor al haar inzet voor het CDA in de afgelopen 20 jaar. We hebben de afgelopen jaren mogen genieten van haar geweldige inzet, verbindende karakter en enorme netwerk in de gemeente. Gelukkig blijft ze actief betrokken binnen de partij.

Bedankt voor je inzet, Joke, en heel veel succes aan de nieuwe bestuursleden!