Bert Kos

rosabeck@live.nl

Marlijn van der Sar

Fractiemedewerker

030 286 1123 (bereikbaar op donderdag)
m.van.der.sar@raad.utrecht.nl

Bert van Steeg

Fractievolger

bert.van.steeg@raad.utrecht.nl
 @BertvanSteeg

Verantwoording

Elk jaar krijgen alle fracties een vergoeding van de gemeente om hun werk uit te voeren. Er gelden strenge regels voor waar dit geld aan uitgegeven mag worden, en de uitgaven worden gecontroleerd door de accountant. We willen als CDA fractie graag open zijn over onze financiën, daarom vindt u hieronder een aantal documenten hierover!

De meest recente accountantsverklaring is die over 2018. De verantwoording financiën CDA-fractie 2018 en de controleverklaring verantwoording fractiekosten en -vergoeding CDA 2018 kunt u downloaden. De CDA-fractie heeft afgelopen jaren minder uitgegeven dan wij ontvangen hebben van de gemeente, daarom zullen we in 2019 een bedrag van €10.000,- terugstorten in de gemeentekas.

Daarnaast brengt de Utrechtse gemeenteraad elk jaar een rapport uit waarin staat hoe fracties met integriteitsvraagstukken omgaan. Ook nevenfuncties van de raadsleden en (eventuele) giften worden vermeld. Het meest recente rapport vindt u hier.